Första KRYPANDET

Jaa dom senaste dagarna har det hänt MYCKET !
jobbade lördag, var ganska lugnt och skönt. Trevligt och träffa alla igen, älskar mitt jobb :)
Sen söndag for vi iväg till skogslotten, gick väl sådär.. eler nae, det gick SKIT haha ;) men men , T&G's första tävling påett årså då kan det ju tydligen gå lite hur som helst ;P haha .

Sen flyttade bästa L in med sina hästar, två av fyra kom på plats igår, dom sista två hoppas vi kommer imorgon :) ska bli så gaaalet kul med lite fler folk i stallet. så man faktiskt slipper vara ensam.. blev ju lite tråkigt när det bara va jag och T .

Fisungen då, genom förkyld som sin mamma:/ men det är väl som vanligt med fam fahlstedt/krafft.. sjuka i MAX 3 dagar .. hahah ;) så förhoppningsvis är imorgon sista dagen ;) vi har sluppit feber så det ska vi vara glada för ..

NU till den BÄSTA nyheten ! Våran prins KRÖP idag :D aae blev så stolt så jag bara skratta helhjärtat ! Mammas stooora kille ! VART är min BÄBIS?? ;) haha. HAn hröp visserligen inte så långt, men ett par "steg" :) oooo mys unge finns ingen finare än han <3

Nej men om man skulle ta tag i disken då :P haha .
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON