Duktig!

Oh igår var Keeper duktig ! Lossna lite i vänster sida efter ca 20 min . Lät honom bara trava på så han fick komma på plats själv o lossna . Tror han behöver extra mycket framridning så ska börja skritta ut en sväng innan passen på banan, så kanske allt blir lättare .
Men shit vad han har börjat ladda mot hinder ! Igår fick jag BROMSA och styra, hade jag lagt på skänkeln som vanligt hade han bara rusat ! Min stjärna <3 så stolt ! Och titt som tätt gör vi tre takt i galoppen, längre stunder nu ! Fina killen !

Arvid då, brukar somna vid åtta på morgonen sen vid tolv på lunchen, idag somnade han halv tio !! Haha, så kanske börjat fatta att det bara blir o sova middag 2ggr om dagen nu ;)
Febern är borta med !! UNDERBART :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON