nytt jobb och en växande son

idag var den första dagen på mitt nya liv :) äntligen JOBB :D första dagen var bra så hoppas morgondagen blir lika kanon bra ;) hehe . min underbart fina vän Sandra som fixade;) Loove yoou <3
Lite andra framtidsplaner på G, men dom är än så länge lite hemliga, vill inte avslöja innan det är bestämt till100% .. haha  .

och min lilla fis bara växer och växer ! han är så underbart fin så jag blir tårögd varje gång jag ser honom <3 hela 4 månader gammal nu <3 mammas prinskorv ;)

än så länge har jag inte sådär kanon mycket att skriva om , ska försöka få tillbaka blogglusten.. någon som har något ni vill att jag skaskriva om ? ge mig tips så jag får en kick framåt och nått att skriva om :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON