nu va det bestämt !

jag är numera halvfodervärd till Poppe :) ska bli så himla kul ! jättetrevlig häst som ska bli jätte roligt att utvecklas ihop med :) börjar på riktigt i februari men ska dit nu innan och komma in i hur allt sköts där :) visst att bebis snart kommer men det ser jag inte som ett problem , allt fixar sig med den rätta viljan , och jag VILL :D ska bli så kul att ha något långsiktigt att jobba med o faktiskt våga tillåta mig själv att falla för hästen :)

om lite andra saker då,
alldeles strax ska jag börja göra mig iordning inför dop ! Joels kusinbarn Lina ska döpas idag :) mysigt ! efter det ska vi ut o våldgästa pappa o marie + syskon :) myslördag utan något ansträngande inplanerat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON