härliga känsla !

ligger i soffan o bara njuter av hur underbart bra den här dagen blev :)
jag har gjort allt jag ska på försäkringskassan, allt fixat inför lillskrutts ankomst :) CSN är ordnat för den här terminen, böckerna är på G hem och pappa kommer på fredag o hjälper mig slänga gamla möbler :D LYCKLIG TJEJ ! allt går så himla himla bra :)
nu ska jag snart ta  tag i matlagningen, sen ska jag nog följa med min sambo när han ska repa, känner inte riktigt för att bara ligga hemma idag när energin är på TOPP ! borde egentligen vara hemma men nae, inte idag tack .

annars flyter allt på som det ska :) helgen kommer bli trevlig med JP spelning på Highlander på lördag o bara slöa söndag, sen kommer en veckas arbete med skola och flytt ;) hehe. lite kul ska man ha ! 

här kan ni lyssna på JP och se om ni vill komma till highlander --> JP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON