1/1-12

äntligen är det rätt år ! har längtat som en galen efter att det ska bli 2012, och nu är det så ! :D bara 7 veckor kvar till skrutt kommer, utbildningen blir klar iår, vu flyttar till bättre lägenhet och en massa annat roligt händer just under 2012 :D kan man bli mycket lyckligare ? :D haha  . känns helt amazing :)

Just precis exakt nu är jag då inte lycklig tyvärr .. har så in i bomben tråkigt, finns absolut noll att göra. Karln sitter i sovrummet framför datorn, alla människor är bakis/sega och jag sitter här, pigg som aldrig förr med en kopp kaffe och funderar på vad jag ska hitta på. lutar åt att ta en promenad men inget kul själv :/

Får väl spendera resten av dagen på rygg och busa med lill skiten i magen som bara sparkas och tumlar omkring . skulle vilja veta vad han/hon tänker där inne ;) hiihi .

aja . Gott nytt på er alla ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON