Sova i skift !

Inatt var livet jobbigt för Arvid. han var gnällig som bara den, så joel satt uppe med honom till kl 3 så jag fick sova, han kom bara in så arvid fick mat. sen tillslut somnade skitungen hos mig ;) så joel fick sovmorgon medans jag hoppade upp på morgonen o va hur pigg som helst :) SKÖNT :D nu däremot är arvid svin trött o bara sover o sover :P snart vaknar han nog och är hungrig ;)

annars har dagen bestått av städ o plugg. skönt att få lite ordning här hemma :) ska fortsätta städa snart, eller snarare damma,dammsuga o torka golven. ska även plugga lite till . skönt o bara ha en fix dag hemma :)

nu ska jag lägga mig i soffan bredvid min fina son o bara njuta av livet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON