en underbar son

Kl 16:00 den 10:e februari 2012 föddes våran fina lilla pojke Arvid. Han var en liten en på 3220gram och 49cm lång. Förlossningen gick bra och han kom ut helt naturligt. Min fina <3 det är så skönt att vi fick åka hem så pass fort och att allt har gått så bra. Han är världens snällaste ! Idag var vi på bb igen för att mäta och ta pku(?) test. Han var så duktig så, sa knappt ett ljud, förutom när vi bytte blöja som INTE är roligt alls ;) haha. Imorgon ska vi bara ta det lugnt och på tisdag ska vi träffa barnläkaren på bb, dom ska även kolla mina bristningar som dom sydde för o se att det läker som det ska. Nu ska jag krypa ner i sängen o sova lite innan amning :) Om det är något speciellt ni vill läsa om eller något ni vill att jag berättar on så släng in en kommentar :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis! Vilken söt son ni fått!

@ 2012-02-14 @ 09:51:18

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON