en natt med sömn !

inatt fick vi sova ! Arvid sov som en stock och vi fick med sova. visst att jag fick vakna o amma honom men ändå, fick ju ett par timmar sömn :)
nu på dagen har han mest sovit, så jag har fått en del plugg gjort. massor kvar men har kommit igång iaf ! det får man vara glad för ;) hehe.. snart klar med två enheter som var målet för dagen, så gör jag en imorgon med o då är jag klar för veckan :) sköönt !

har försökt få lite ordning hemma med, men svårt när det tar emot att gå och böja mig :/ men blir så otroligt rastlös ! eftersom arvid sover och det är svin kallt o en jävla massa snö ute har jag ingen lust att gå ut o gå heller.. hoppas på bättre väder imorgon för jag vill verkligen ut o röra på mig o få en massa frisk luft !!

imorgon är första gången jag ska vara ensam med arvid, men det kommer nog gå bra :) Joel frågade om det var okej att han åker o repar ett par timmar och det är ju självklart ! han behöver också komma hemifrån och jag kommer ju hemifrån på fredag när jag ska till skolan. man blir ju idiot på att bara gå runt i lägenheten ;D och jag tycker det är bättre att vänja mig o va ensam med honom ett par timmar då o då än att ha joel hemma hela tiden tills han helt plötsligt ska jobba o vara borta nio timmar ! så lika bra o vänja sig sakta :)

Nu ska jag ut i köket o hålla joel sällskap när han lagar lunch till mig :) ♥


Dom bästa i mitt liv !
♥Arvid Krafft♥Joel Krafft♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON