en dag i Svärtinge

Arvid sov i sin säng inatt med :) duktig ! lyssnade på godnattvis skiva hela natten, men pappa joel fick panik på den så inatt blir det radion för att lillen ska kunna sova. Han kan verkligen inte sova om det är tyst :p så söt :D
Så imorse gick jag upp före mina pojkar som låg o mös i sängen in i det sista ! jag däremot gick upp, duscha, tog det lugnt en stund för mig själv innan jag började laga frukost :) då fick pojkarna komma upp minsann ;)

förmiddagen bestod enbart av mys med joel o arvid :) vi låg bara i soffan och slö tittade på TV :) mycket skönt !
Eftermiddagen spenderades i Svärtinge. Först på Svärtinge udde med fam Svensson :) där fick arvid mysa massor med annika och joel svensson :) efter det var det dags för att fira arvids syssling Alva som fyllde sju år :D där fick även arvid en present, nämligen en babysitter av hans pappas faster och farbror :) tror mamma blev gladast ;) hiihi ..

när vi kom hem lagade min underbara sambo mat åt oss :) det blev fläskytterfilé, potatis och morötter i ugn och bearnaisesås :D MUMS !

Nu ligger arvid här hos mig o sover, ska alldeles snart flytta oss till sovrummet och somna till en film :)

Imorgon står det plugg o städ på schemat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON