efter barnmorskan

jahopp, mindre nervös har jag varit. nu blir det iaf ett extra ultraljud på fredag, lillskit växer inte som h*n ska :/ men skönt att dom tar det på allvar och kollar upp det så pass fort !
annars var det som vanligt. massa sparkar och hjärtslagen lät bra. Nu är h*n helt totalt fixerad och kan komma när som :) underbart !
vi trodde att det var havandeskaps förgiftning som utlöste smärtorna uppe i magen , men neh, min muskel har gått isär .. KONSTIGT att jag har ont ??!! haha .

nu ska jag ta tag i plugget så jag kan få vara ledig sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON