cp sjukvård

att proppa folk fulla med piller, är det dagens sjukvård ??
jag har åkt fram o tillbaka nu för att jag inte kan sova med värkarna, o vad gör dom ? proppar i mig medel o ger mig tabletter som inte funkar !!!! varför ?? ska dit nu igen i em och faan ta dom om dom försöker med mer piller .. då ber jag dom dra åt helvete och då föder jag hemma utan dom .. är så jävla irriterad och ledsen .. helt utnmattad så gråten sitter i halsen konstant .. ORKAR INTE !!  men dom vill ju inte fatta .,.

kommer få ett raseriutbrott blandat med gråt om dom inte hjälper mig idag .. jag måste ju för faan få sova ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON