BB och besök på pappas jobb

inatt var det en sömnlös natt . tror lillfis hade ont i magen för imorse kom det en hel del ur hans mage :/ stackarn !

Idag har vi först på förmiddagen varit på BB på återbesök hos barnläkaren. vid förlossningen vägde han 3220, i söndags hade han gått ner till 2985g och nu upp igen till 3050g :) duktig pojke som äter ordentligt ! allt annat såg bra ut och dom visade lite hur vi skulle göra rent naveln för den har börjat rinna lite. jag tyckte det var lite otäckt o göra själv utan o veta hur, men nu så ! ;)
Efter det åkte vi till Lisu och hälsade på Arvdis pappas jobbarkompisar :) alla var inte där så vi får åka dit en gång till nu snart ;) "tanterna" vill tydligen se honom o ingen av dom var där :p Haha .

sen kom faster Nanny hit och hälsade på och mös lite med arvid :) Bea och Bardun kom förbi med och lämnade lite blöjor, en jätte söt dress och tog en kaffe med oss :) Måste göras om ! jätte trevligt :) hoppas att lilla Loke kan följa med snart också .

Skulle ha tvättat nu vid fyra, men jag kom ner 20 min sent för jag ammade Arvid, då har någon JÄVLA FÅNTRATT tagit min tvättid !!! så jag släpade ner två svin tunga tvättpåsar i onödan ... som tur är så är vårat förråd precis utanför tvättstugan så låste in kläderna där och fick boka tvätttid på torsdag .. irriterande som FAN !

Imorgon blir det bara en hemma dag, plugga o fixa hemma för nu är jag trött på röran !

Nu ska Joel laga mat åt oss o vi ska ha lite alla hjärtans dag mys ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON