Mysig dag

Sååå stolt över Keeper idag :) efter ett par varv i bocksprång samlade han ihop nerverna och avslutade riktigt bra :) kondisen är inte på topp så red bara ca 25min .. Vill inte pressa honom mer .
Skönt o va lite ensam i stallet o bara lulla runt för mig själv :) fick dock info som inte va så kul :/

Sen åt vi plankstek hos pappa o Marie :) MUMS !! Sen blev det att lyssna på musik o prata om allt o inget med dom o Jensa :) så otroligt skönt att bara va hos dom o koppla av , älskar mina föräldrar <3

Sen åkte vi och Tessan mot stan och nu avslutade jag kvällen med ett varmt bad ! Härlig lördag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON