Fix

Lilleman sover och då passar jag på att fixa med affischen till Huttez som jag blivit ordrad o göra ;) utkastet blev godkänt så nu ska det finslipas ;) annars är det en ovanligt lugn kväll . Imorgon blir det däremot fullt upp med stall o kräftskiva !
Keeper har börjat få attityd och bli kaxig allt eftersom han får mer styrka o kondition, det gillas :) imorgon ska vi se hur han lyfter på fötterna med gymnastik hoppning ;)
På söndag får han vila om inte T orkar rida för då blir det jobb 7-20 :)
Nu ska jag sätta fart här !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON