Graviditeten

jaa nu har det fått komma ut . jag är gravid :) så den 25 februari beräknas våran lille bäbis komma ut. en evig väntan ! var nyligen på ultraljud där allt såg bra ut, mina prover såg även dom bra ut :)

illamåendet har i princip gått över helt. nu mår ja bara illa när jag åker bil :/ inget kul  men får vara glad för det lilla .

i tisdags kände jag bäbis röra på sig :) amazing ! det är så sjukt häftigt att ha en liten människa i magen :)

jag är i v.14
Hick, hick. Nu kan bebisen få hicka. Kroppsdelarna börjar bli tydliga och man kan se vilket kön det har. Spännande! Undrar om det är en pojke eller flicka? Som mamma kan du känna att tröttheten börjar försvinna och att du börjar bli mycket piggare igen.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Så spännande!

Babybom på Stenbro =)


URL: http://lisashast.blogg.se/ @ 2011-09-01 @ 16:46:05
Postat av: Linda

Hej Bea!!! Ett stort Grattis till dig och din sambo!! Att bli föräldder är ju det största som kan hända en i livet i stort sätt. jag blev själv mamma för 3 år sedan. Tänk när jag lärde känna dig var du bara 7 år (var hos er som barnflicka en kortperiod)du var bara en liten flicka, men som tog hand om dina små syskon när dom längtade efter mamma. Du visste precis vilken välling Jensa ville ha =). Du kommer att bl sådan fin mamma det är jag säker på =). Trevlig resa

@ 2011-09-01 @ 19:34:53
Postat av: Emelie

Den 25 Februari kommer bli till den 1 Mars ;)

hihi


URL: http://choomper.blogg.se/ @ 2011-09-02 @ 10:32:56
Postat av: AnnahPanna!

Galet mycket grattis hjärtat! <3

Du kommer bli en fantastisk mor! :)

Hoppas att resten av graviditeten kommer att gå bra. Håller tummarna för er! <3

@ 2011-09-11 @ 18:45:12

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON