trevlig helg

kom hem i fredags runt kl sex , då åkte jag o joel til badhuset en timma :) skööönt! sen åkte vi hem o jag somnade kl 22 :p hahaha

igår va joe på svensexa, så jag gick en sväng på stan , fika med en vän , sen åkte jag ut till pappa o rotade igenom boden o la ihop det jag skulle ha :) bev lite grillat, lite dricka plus att mormor o morfar kom förbi :D MYCKET ROLIGT :D hittade gamla smycken från mamma o massa bilder från när vi va små :) även från gamla hästtider :D SVIN KUL ! mormor tyckte även jag skulle ha en riing från mammas farmor som jag har på mig nu :)

imorse åkte vi hit till mjölby , joel åkte hem vid halv sex ngn gång så då stack jag o göran ut på en kvälsritt :)

nu ska jag duscha sen lägga upp en del bilder jag glömt att lägga upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON