hoppas på det bättre

den här dagen har inte varit rolig med illamående och blää..

nu regnar det här i mjölby, så jag hoppas på bättre luft imorgon , då kanske humöret håller sig uppe med. hoppas mitt illamående försvinner under natten , nu har jag iaf fått i lite i magen .


red fia förut o henrik följde med på bacchus . fia var svin tråkig idag . fick banka igång henne (hon är annars ett krutpaket) o gick emot o slöa.. trist.. se om hon känns fräschare iomrgon . '

nu ska jag lägga mig i sängen o glo på sagan om de två tornen , kommer inte orka se hela men ändå.

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON