ajajaj i kroppen

idag har min kropp strejkat .. har så brutalt ont överallt o har jobbat i slowmotion .. mockningen tog fyrtio min längre är vanligt  .. :s red fia först idag , DAMPHÄÄÄST ! gick kanon fint första halvan av ritten, red i öppnor o lite skänkelvikningar på vägarna , kunde samla ihop henne o låta henne sträcka på sig o få ihop henne igen, kunde göra tempoväxlingar tills hon helt plötsligt bara vägra, tog bettet o var OMÖJLIG ! apa ..
Bacchus var pigg som satan idag :D så lät honom bara dundra på första biten , han blir mycket trevligare  att rida om han får springa på som en ångvält ett tag o få upp värmen , han är ändå 21 år så han får det :) haha . sen gick han som en klocka , så som beröm fick han länga lite extra på första lyckan vilket resluterade i ett par bocksprång av  glädje :D hiihi , gullheeest !

så hade det ite varit för att min kropp strejka hade det varit en svinkul dag .. men men , hoppas på mer energi imorgon . ska somna tidigt idaag!!!

nu ska jag prata med bäjbi o sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON