veterinär besök !

jajamensan idag kom veterinären på besök :) hon vaccinerade Athena, Frida, BamBam, Brandy, Blomman och Pebbles. samt kollade tänderna på Pebbles och Priscilla :)

Brandy fick slaganfall ! kastade sig runt i gången som en tok ! herregud.. då såg man hur förbannat stor han egentligen är :s haha . nackdelen är att han också vet det :p

jag o Göran gav oss på att verka 2åringarna med. Wilma var väl lugnast , hon kastade sig uppåt ett par gången när göran verka höger fram , men annars var hon cool lugn . Pascall ville dock inte vara med, båda fram gick as bra, men bak ville han inte. Göran fick sig ett par flygturer och jag blev inklämd mellan hästen och atningen vattenkoppen eller boxdörren ;) BUSE! men nu är hovarna fina igen ;)

red fia nu på kvällen med, gick hyffsat , bara jag kan ge faaan i att ligga om med knäna så in i helvete !! får skavsår och ridbyxorna går sönder, plus att göran nog börjar tröttna på att säga "slappna av i knäna" ... -.- hahaha !







Pebbles raspar tänderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON