ÄLSKAR carros kommentar !

neeh , jag stendog av garv nyss, jag är bäst på att msstolka saker .. men iaf. Carro skulle hjälpa mig lite med något att skriva om, såhär löd kommentaren

"Du kan skriva om hur din tandborste ser ut sen?? Eller så skriver du om musen i väggen?? nu har du två saker att välja på så du har lite fantasi :p" 

Innan jag fatta vad hon mena med musen i väggen! HAHAHAH :D skippar min tandborste , den är rosa om ngn vill veta :p haha . aja ..

Musen i väggen iaf.
Bor ju som sagt i mjölby på en hästgård nu , första nätterna här kunde jag inte sova pga min lilla husmusen som smattrar i väggen precis bredvid sängen, sikken rackare  ! men nu känns det istället tomt dom dagarna "han" inte springer runt därinne ;)
Shorty däremot tycker INTE om husmusen , han kan sätta sig o morra mot väggen och bli jätte arg :) SÖTIS ! går inte att bli arg på han då , ingen lantis hund den där inte ! ;)

Det var lte från carros fantasi , här får ni en länk till hennes blogg :)

barra att klicka på namnet ;)

Carro

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nästa gång du inte vet vad du ska skriva om kan du ju skriva om hur dina strumpor ser ut för dagen eller vad du ser när du tittar ut genom dina fönster ^^


URL: http://carolinecarinci.blogg.se/ @ 2011-03-31 @ 17:10:23

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON