Älskade Fia

det fanns iaf något som kunde göra min dag liiite bra, och idag var det Fia ! vilken underbariiing ! var så sjukt härlig dag , trampa på med full enegi och lyssnade som bara den :) aae , beskrivligt hur bra det kändes. tror jag var mer fokuserad o gav henne det stödet hon kräver med. men super var det ! :D

nu har jag precis tvingat i mig lite mat, ska strax hoppa in i en dusch , sen städa liite för imorgon åker jag hem :) Joel har tjatat sen i söndags kväll om att jag ska komma hem så nu blire så med ;) haha . ska bli skönt . får se vad söndagen bjuder på dock. Joel åker ju till fjällen så får hoppas att Tessan blir frisk annars kanske carro kan stå ut med mig ett par timmar ;)

nu blire dusch iaf !

Tjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON