20:e Juni

idag blev det stallet :)
först en sväng till Djurö Gård och kelade lite med fölen och hämtade avmasknings medel :)
efter det blev det först en klättertur på min älskade Postman ihop med Therese och Ginst :)
Postman är inte direkt lycklig över att behöva klättra , men han behöver det för han är kantig och omusklad på baken . joggade av dom en sväng efter såklart :)
sen en joggingtur runt bäcken fram och tillbaka på Cisse med Therese och Inka :)
Cisse är riktigt cool i psyket för o vara fem år ! Inka studsade runt en del och ville INTE lyda tessan , trots att hon höll på så precs framför näsan på cisse gick han bara på. spände sig en stund men lossnade när jag gav honom något attt tänka på.
Idag fick jag  ner honom i en lå fin form trots han "banan" hals :) han är inte direkt stöpt i den låga formen som Postman om man säger så :p

efter det tog tessan o  jag ett ryck i sadelkammaren , ska fortsätta med det imorgon ! Nu SKA det bli ordning i stallet och i hagarna :)

Nu blir det TV tittande en stund .

bjuder på bild när jag sitter på ponnyn Zycko ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON