slut på pausen

har inte haft nåon lust att blogga den senaste tiden . har hänt en hel del förändringar i mitt liv, så tänker inte skriva om det som ligger bakom mig, utan om det som ligger framför mig :)

Kan ju börja med morgondagen :) min älskade blivande sambo är ledig imorgon :) helt underbart, det betyder att jag får skjuts till stallet ;) hehe . T har skadat sin hand så jag tar hand om det mesta medans hon lullar runt i stallet och är rastlös ;) STACKARS !
Lördag blir det stallet på förmiddagen, sen bio med älsklingen på kvällen :)

Söndag bara ta det lugnt för på måndag drar ag, Marie, Jensa, Sandra och Carro till  ULLAREEEED :D shopping kan jag lova ! haha :) LÄNGTAR ! ska bli skönt o komma bort för en dag :)


Annars har inget speciellt hänt idag. suttit hos carro hela dagen, sen hem, sen en sväng till pappa o nu hamnade jag framför datorn :p Men tänkte ladda upp lite bilder från den senaste tiden : )



Zeke badar :)



Postman vill med åka fyrhjuling :)



Ginst undrar vad tusan tessan styr med :p p-man är nyfiken :)



LisaFisa gifte sig :) På bilden är Tessan och Christofer :)



ÄLSKAR tessan ridutrustning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON