chill hos Laiza

I förmiddags blev det thai buffé till lunch med jjoel <3 efter det vidare till stallet :) mockade, fixade maten och gick en promenad med cisse tillsammans med Therése och Ginst :) mysigt :) betade lite och så, bilder kommer ikväll :)

Nu sitter jag på Laizas altan o bara är :) UNDERBART ! ska snart ner i förrådet hos pappa o rota runt o se att allt finns innan flytten för på måndag bär det av till ikea för att köpa det sista :) I LIKE IT :)

får se om jag rör mig ner mot stallet en gång till idag, finns en risk för det ;) blir lätt rastlös så då är det skönt o pyssla där :) finns alltid något o göra :)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan det bär av mot nya äventyr ;)


See yaah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON