kort sammanfattning

har ju inte blivit så mycket skrivande den senaste tiden . mest för att jag aldrig fick med min usb sladd så jag inte kunnat ladda upp bilder . tycker inläggenblir så tråkiga utan bilder .
nu däremot kommer jag beszkriva en vanlig dag åpå jobbert med en lite bilder :)

07:30 dags att ta på alla hästarna grimmor och täcken för att sen släppa ut dom i hagarna
08:15 mocka alla boxarna

10:00 FIKA
10:20 halma, fylla på vatten, lägga in kafftfoder i alla boxar ocg grov foder i några, kratta, jämna till gödselstacken, fylla på hökärror.
12:00 LUNCH
13:30 ta in penelope, Perceval Q, Beajoloues, Brandy och Bacchus, borsta dom, rida.
ca15:15 ta in resten av hästarna (Athena, Frida, Wilma, Rulle, Bambam, Prinsen priscilla, blomman , bellman , fiaas bettyboop och pebbles) och ge dom grovfoder och plocka av täcken.
ca 16:00 rida minst en  till.
17:00 fylla på hökärrorna igen , o fixa lite småttogott
mellan 18:30 och 20:00 förmodligen klar


brandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON