tidig söndag morgon bara tuppen var mer vaken än jag ..

jahopp ! lika bra o börja tidigt, right ? gav hästarna deras mat vid sju , så nu är det väl min tur att äta frukost ? svin hungrig faktiskt , inte vanligt att jag är det på morgonen, men kanske har kroppen kommit in i den nya rutinen då jag faktiskt FÖRBRÄNNER något ? hahha.
känns lite wierd att det bara är söndag. jag slog som vanligt igång radion och förväntade mig att höra gry adam o anders , men insåg att  det faktiskt bara var SÖNDAG ! sugit ..

aja , den här dagen blir inte precis lika ansträngande som de andra i veckan. idag kommer nämligen H eller H ut och hjälper till i stallet (y) eller jag har utsläppet själv men dom hjälper till med mockningen ifa :D alltid ett litet plus :p '
annars blir dagen som vanligt , bara att morgonen blev framskjuten ett par timmar :p men ridningen o allt blir av ! :) TACKA VET JAG RIDHUS !

ska försöka orka fota lite idag med :)

Tjiing heeej nu bire frulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON