oj då

länge sen nu igen, men har helt ärligt inte haft någon lust alls till att blogga :/

idag gick ridningen bra ! Perceval Q var faaantastisk ! efter det  vart det en tur på Fias Betty Boop som jag äntligen börjar komma underfull med ;) haha . nu sista hästen blev Beajoules (stavning) vilket var SVIN KUL! första gången jag red henne och hon var mäktigt häftig :) dyng nöjd !
ska bli bättre på att blogga nu .. ska börja blogga mer om hästarna .. känns som det är vad jag kan skriva om nu för tiden .. det är bara det jag sysslar med när jag inte äter eller sover .. och mina matvanor är nog inte direkt intressanta .. och berättar jag om mina drömmar när jag sover kommer någon ringa efter ett psykhem åt mig .. inte okej ! haha .

neeh , nu är det kväll enligt mig . blir duscha o äta sen somna till en dålig film ! bra slut på dagen enligt mig :)


Perceval Q ( Putte )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON