imorgon äre fredag !

fyfaan så skönt att det är fredag imorgon ! sex dagar irad vart lite väl tungt för ryggen .. -.-

dag gick förmiddagen förvånansvärt fort :) skönt det . nu ska jag snart ta in fem av hästarna och rida Putte . ska borsta av dom andra fyra med såklart ! sen får jag se vem nr 2 blir :p förhoppningsvis går ridnngen bättre idag . segt när allt bara blir dålgt . men upp med hakan ! :) haha .

är inte ett dugg pepp på att hoppa på tåget iomrgon dock , fy faasen vad jag hatar att åka tåg! svin segt .. aja . nu ska jag ringa sandra !

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON