helvetes snööö och fläskläpp !

aa  nu är jag deprimerad ! det bara rasar ner snö, hästarna har damp i hagarna så det resulterar i kortare lunch och en jävla stress ! plus att jag blev total nockad av idiot retard häsen Bellman imorse så har en grym fläskläpp och ordentligt ont i tänderna .. INTE OKEJ ! den här dagen är bara PISS än sålänge . har absolyut NOLL lust att rida med .. men ska trots det upp i sadeln på två hästar innan kl tre .. *suck* . ingen bra dag . förhoppningsvis får ridningen mig på bättre humör !
sen blir det iaf att åka till stationen och åka hem . eller hem till joel . ska dit o minst hämta lite grejjer . får se om jag stannar där eller åker till pappa . inte riktigt bestämt mig än . känner mig inte speciellt glad för tillfället . men det ska jag nog lyckas ändra på .

skriver sen om hur resten av dagen går . nu ska jag kasta i mig lite käk sen ut i snöstormen igen . (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON