trött o ont

shit vad trött jag blev ! orkar ingenting .. vill bara sova men anser att det inte är dags för det än. tröttheten blir ju inte bättre ändå :/ sen har jag lite små ont i bäckenet med, tror det börjar bli tungt för min kropp nu. men men, inte långt kvar som tur är !! väntan börjar bli outhärdlig .. vill bara få ut min lilla plutt nu !

funderar på vad jag ska roa mig med under resten av jullovet, har inte kommit på något roligt jag vill göra o soffan börjar bli tråkig .. finns ju tyvärr inte jättemycket o göra heller fför den delen :/ men men , thats life ! känner bara ett behov av att göra något roligt !! aja , nu svamlar jag bara !

kvällen har iaf bestått av god mat, jag gjorde fläskkotletter, ris, sky och stekt lök :D MUMS ! sen choklad o fanta på det ;) hehe , o inget bra på TV :/ aja .. har en skiva kvar på greys anatomi så lutar åt o bli det om jag inte tar fram boken o läser lite . nu ska jag iaf smörja in mina kliande ben och massera mina vader i hopp om att slppa kramp i dom mer idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON