sammandragningar osv

jaa nu har jag börjat få sammandragningar. men det hindrar inte skrutt från att leva rövare, nyss var hela magen sne för skrutten tryckte sig åt höger, haha ! och när jag stryker handen på magen trycker liten sig mot handen :) mysigt :D längtar så himla mycket nu, hoppas dom är 10 lååååånga veckorna går fort ! just nu rör sig hela datorn när det sparkas där inne :p haha.

imorgon blir det praktik 7-12 sen bara slappa hemma . torsdag ledig och fredag 12-16 . ganska sköna pass måste jag säga :)

nu ska jag lägga mig på soffan o retas med skrutt :) passa på nu när det är full fart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON