Praktik och städ

Dagen började på gamla lasarettets hemtjänst, upp o hoppa på cykeln ! haha . men dagen gick bra o fort, ledig imorgon , sköönt !
efter det blev det hem, duscha och halvsova på soffan innan jag stack iväg o handlade :) sen tog jag tag i köket, städade och lagade mat :) min sambo kom hem , åt och åkte på repning så nu sitter jag i soffan igen ;)

ska göra lite nytta strax sen ska jag hoppa ner i sängen o läsa :) mys pys onsdag helt enkelt. har ju fått order om att sova och vila mer och stressa mindre, så då ska jag försöka följa det !

nee nu ska jag äta glass :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON