plugg och raggmunk !

nu har jag pluggat en hel del idag ! tänkte ta en liten paus nu då jag redan hunnit med två kompletteringar . good work ! har hela kvällen på mig ju :) hiihi .

Just nu sitter jag och pysslar med min pappas julklapp :) ska bli så kul o ge den :D hiihi, lite snäll kan jag nog vara ibland :D samtidigt kollar jag runt och läser om olika smärtlindringar vid förlossning.. vet verkligen inte hur jag vill ha min förlossning :/ börjar bli lite nervös nu, speciellt när barnmorskan börjar fråga massor om hur jag vill ha det då jag inte tänkt en sekund på det .. hmm.. ska nog kolla runt lite mer tror jag .

Alldeles strax kommer min fina sambo hem och då ska vi ge oss på att äta raggmunk ! jag har aldrig varit direkt förtjust i det men vad gör jag inte för mitt hjärta när han ska vara hemma med mig :) hihi . ig¨år sågs vi inte alls då jag sov när han åkte till jobbet, efter jobbet repade han och kom hem när jag redan somnat .. usch !


nej nu ska jag skriva det sista på den där kompletteringen så jag kan  ställa mig o diska med gott samvete !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON