ojojoj

jag är då inte lite trött !! sova ordentligt får jag väl göra i ett annat lliv :p är det inte min älskade sambo som snarkar så är det bäbis som tumlar runt :) haha . men jag är lyckligast i världens trots det !

Nu har sparkarna blivit otroligt tydliga :) det är så kul ! ! hela magen rör sig när lillskrutt sätter igång :) tänkte börja lägga ut "veckoinfo" varje gång jag går in i ny vecka. visst nu är det bara elva veckor kvar men ändå !

Idag annars så blir det att åka till stallet och mysa lite. Joel ska laga hans bil ihop med min bror i em så passar bra, då kan jag ju åka med honom hem ;) hehe . NAJS ! hatar att åka buss -.-

Nae nu ska jag städa !!! lägenhetsvisning vid tolv o jag spillde ut tvättmedelspulver över hela hallgolvet förut .....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON