Lite aj aj

SHIT vad ont jag fick i magen förut.. inte kul! började som jordens mensvärk och gick över till nästan kramp :S men nu är det som vanligt. lillskit sparkas o lever runt och magen är bara spänd som alltid :)
blir lite nojjig måste jag säga .

nu ska jag alldeles strax gå ner till bilbioteket och lämna en bok och låna nästa ;)

sen hem och börja förbereda inför maten för joel sa repa så ska försöka ha maten klar till fyra så han hinner äta. jag är en snäll människa !

nej men sätta lite fart då !

Kommentarer
Postat av: Becca

Kan ha vart en sammandragning. Blir du orolig så ring till förlossningen de är där för dig.


URL: http://beccalundin.blogg.se/ @ 2011-12-13 @ 02:56:06

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON