julbak o lite annat

tog mig i kragen idag och bakade lite till uppesittarkvällen imorgon hemma hos pappa och Marie. kände att jag inte vill komma tomhänt ;) haha . så blev någon rolig kola grej med choklad och glasyr på ;) hehe . MUMS ! ska försöka att inte äta upp hela ikväll ;o

nu borde jag sätta fart med resten av lägenheten och storstäda lite inför helgen . ingen lust att komma hem på julaftonskvällen och få ångest för att jag inte städat :s så ska nog rycka tag i mig själv snart .. usch så förbannat tråkigt ! anlita städhjälp kanske ? haha .

Skrutt mår oiaf bra ! aktiv som bara den och roar sig med mammas revben ;) skrutts pappa är ju gitarist så h*n kanske tror att mina revben är strängar ? hmm .. inte okej i vilket fall ! haha . men lite mysigt trots allt, men bästa vore om tiden kunde flyga fram så jag kan få hålla lill skrutt i min famn istället :) betydligt bättre !

Nej, nog med skitprat för den här gången, plikten kallar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON