Dag 1 Presentera dig själv

Jaa då ska jag alltså presentera mig själv.
Jag är 20år gammal och gravid i 30 veckan :) jag  bor ihop med min underbara pojkvän som även är pappa till barnet. vi är förlovade och har varit tillsammans ett bra tag.
Min fritid existerar inte för tillfället, det är mycket plugg nu då jag pluggar till undersköterska och när jag inte pluggar är det alltid något annat som ska göras. annars är mitt favorit intresse hästar :) underbara ståtliga djur !

Jag är en glad tjej som försöker ignorera allt negativt i min omkrets :p jag blundar för allt skitsnack och liknande för det rör mig inte ryggen. det är inte värt att lägga energi på. Jag har faktiskt gansa få bra vänner, men å andra sidan är dom få jag har dom allra bästa :) <3

Jag vet inte vad mycket mer jag kan skriva om mig själv faktiskt :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON