kul dag

oj vad motiverad jag blir till att göra något idag när det regnar ute :( boooriiiing ! men men , någonting ska jag väl få gjort :) hade tänkt att plocka svap idag men INTE , så nu ska jag börja fundera igen .. inte lätt .

Joel ligger fortfarande och sover som en gris . ingen aning hur sent han la sig igår för jag hade redan somnat. Oskar var nämligen här och spelade spel med oss , men jag orkade inte lika länge som dom. trött som vanligt :p

Min pappa o Marie var här igår på fika :) jag hade bakat äppelpaj och grejer ;) MUMS! fick även en dammsugare (y) så igår kunde jag äntligen dammsuga och torka golven :D HAPPYFACE !
vi åkte även och hälsade på joels pappa, hämtade lite filmer och spel :) jag fick äntligen ett Sims3 :P

annars hände det inte mycket mer igår. det var en ganska "tråkig" dag på så sätt. men skööönt och trevligt med fin besöket :D


Kommentarer
Postat av: Emeliié

AAA, absolut .. vi får ses JÄTTE SNART!


URL: http://choomper.blogg.se/ @ 2011-08-07 @ 19:43:50

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON