Barnvakt

sitter barnvakt åt alva :) trodde hon skulle vara trött efter att ha lekt med en kompis hela dagen , men NEJ! full rulle här hemma :p haha . hennes mamma kommer  om kanske en timma så hon lär nog vara vaken tills dess . så kan det gå !

funderar på vad jag ska hitta på imorgon .. hmm . ingen direkt idé om det alls för tillfället. men vet att jag måste städa och diska :( haha . har en ny film jag ska se om jag hittar nåot usb minne så jag kan kolla på TV:n :D water for elephants tror jag den hette :) verkar vara lite halvbra, plus att jag har lite att kolla upp o grejja med inför spanien resan med :) måste hitta en bra väska till handbagage osv . önskar det bara va o sätta sig på planet o åka, men nej .

aja , nu ska jag tydligen läsa bok för lilltjejen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON