usch ..

just nu vet jag varken ut eller in .. känner mig helt tom .
fattar helt enkelt inte varför allt ska vara så förbannat svårt ? just nu vill jag bara att allt ska vara bra en stund . att något ska gå som planerat . hatar den här känslan ..

jag vill bara känna mig hundra procent trygg , det gör jag inte nu , jag gjorde det igår .. hur kan allt snurra runt så fort ? från himmelrike till helvete på en minut ?

jag tror det är mina hjärnspöken som gör det . jag har helt enkelt för myckket i huvudet o nu är det extra mycket . blir så trööööött !! vill bara bli av med dom en gång för alla . blä ..

den senaste tiden har jag mått så otroligt super underbart bra , så klart att det ska bli såhär en period nu , bara det som fattades . aja .. thats life .. eller ?

nu ska jag försöka tänka på annat och titta på fyra bröllop .

tjiiing

Kommentarer
Postat av: hemlis

Hoppas att det löser sig. Lycka är något du finner i dig själv för du lär inte hitta det någon annanstans... Tack och hej


URL: http://www.bajs.se @ 2011-04-27 @ 00:03:04

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON