dag 4 mina mål/drömmar/önskningar

det var nte den lättaste punkten. haha .

mina mål just nu är att börja plugga till hösten och flytta ihop med joel. INGEN MER DISTANS ;) haha  . nu äre bra med särbo skiten .

mina drömmar, är nog att komma ut på tävlingsbanorna igen :) vill verkligen och en vacker dag kanske? ;) drömmar kan ju slå in .

mina önskningar , haha , det tänker jag nog inte skriva ;) det är något bara joel vet och just nu ska det förbli så , kanske avslöjar någon gång i framtiden ;) hehe ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON