ännu en dag i mjölby !

förmiddagen gick förvånansvärt fort ! hade till o med tid att vika täcken o fixa innan lunchen ;) hehe . kändes fiiint !

nu ska jag strax ut o plocka in lite hästar :) sen ska jag passa på o mocka lite i puttes o pennys hagar medans solen skiner . efter det är det dags att sticka ut i skogen på bacchus , sen putte ! WUNDERFUL !
sen in med resten av djuren , borsta o fixa , sen om det fortfarande är fint väder ska jag fortsätta mocka hagar, är det sämre väder så ska jag städa logen :) full av energi idag ! behövde lite lång ledigt :D

nu ska jag fundera på vad jag ska äta ikväll , har noll fantasi men något ska jag väl lyckas komma på :) hiihi .

neeh , nu ska jag sms trakassera min pojkvän innan jag ska ut o jobba igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON