idag o igår

halv dog igår efter stallet så blev inget skriva då :P

så igår då:
tessan red nova o det såg helt okej ut . märks på henne att hon stått länge nu . men jag kan inte låta bli o tycka lite ectra mycket om henne , gullungen . hon fick hoppa några språng o då glödde det till i henne o hon blev som en helt annan häst :) så fiin !
efter det tog hon o jag en ganmska lång skritt sväng runt bäcken :) dyng mysigt :)


så söta ! :)


idag då :
skola .. fiifäään så booriing ! allt handlar faan bara om jävla politik , FUCK IT!
sen vart det stallet . travade runt bäcken med nova , piggeliiiin ! sen kom tessan o då tog jag samma sväng med killen medans tessan fick kämpa med gallileo som INTE ville jobba :p blev även en sväng på banan efteråt för killen var så ofokuserad på fältet när det fanns så himla mycket att titta på :p tönt häst ! hahaha .
nu ska jag ner o borsta nova o göra henne fin för hon åker ikväll den lilla damen . blir nog bättre för henne på nya stället , men jag kommer sakna henne <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON