hel dag i stallet

shit vad fort den här dagen har gått !
kom till stallet först vid halv nio tiden . släppte ut alla ligister i deras hagar, mockade o gjorde höpåsarna. sen hem o äta lite frukost .
när jag kom tillbka blev det att fixa lite inför tävlingen på söndag . tessan for runt som en yr höna i stallet o jag satt o dryga med zeke ;) knas hund säger jag bara !
blev en tur in till stan med , först östergyllen o köpte snoddar, lädergrimmor o lite lusern . sen granngården, o där köpte vi inget alls :p haha . sen citygross o köpte svampar. sen tillbaka till stallet.
jag loongerade killen o tessan longerade ginst . killen skulle som vanligt leka cp störd o studsade runt som en jag vet inte vad ! sen släppte han o var fiiin !
efter det red jag nova o tessan longerade gallileo . Nova var fin när hon väl släppte efter o slutade koncentrera sig på allt annat runtomkring, som typ att bullen rörde sig i hagen :p nyfikna o stirriga sötunge !

när jag kom hem blev det en lååång svin varm dusch för benen var spaggetti o vill inte ha träningsvärk imorgon eftersom jag ska klättra lite med nova . hon är ju ganska stor så behöver de få musklerna jag har för att komma om henne . men med lite träning ska det nog gå fiin fint :)

snart blir det tacos o chill ! orkar inte mer än så idag ! känner mig dyng seg så vill egentligen sova ... men det får bli senare !
imorgon blir det o va i stallet till nio o göra allt som ska göras :) i'm lovin' it!

bildbomb från dagen nu då ;)


zeke bus kollar efter mamma :p


Killen in action !


helnöj Nova efter ridpasset !


seee yaaah


Kommentarer
Postat av: Emeliié

så fin :)


URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/ @ 2010-09-04 @ 11:03:37

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON