falska vider full av bullshit!

satt o tänkte lite för mig själv o blev av någon okänd anledning påmind om att jag egentligen är arg o behöver svar ! min bästa vän blev nyligen brutalt knäckt psykiskt pga en feg människa som inte kan vara ärlig . nej , den personen måste komma med lama undanflykter som det verkligen stinker bullshit om . o snäll som han är så bara låter han det va !!! jag skulle få frispel trettio gggr om jag vorre han .
ska inte lägga mig i för det har faktiskt inte med mig att göra, men faan vad det är svårt !
jag sa redan innan att hon skulle tänka både en o två gånger innan , sen gör hon som hon gör !!!

nej , nu blev jag arg . sova bort ilskan, thank you very much !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON