dåligt av mig !

känns som jag den senaste tiden alltid uppdaterar för dagen innan :p men jag är så förbannat trött varje kväll så orkar verkligen inte . men nu kommer lite om igår ;p

blev stallet som vanligt :) tomt nu utan nova faktiskt.. var nära på att göra hennes höpåsar o allt :p men men , vänjer mig väl snart . en till åker ju förmodligen efter helgen med så .
igår iaf så longerade jag gallileo först medans tessan tvättade bilen (y) gick faktiskt bra ! han stretade emot i början o spände sig som vanligt , men efter en stund slappnade han av o bara trampade på , fiin kille :)

bus gallileo

sen red vi ut på killen o ginst . o killen är stöörd !
vassen var livsfarlig , gräset var otroligt farligt .. träääd ska vi inte ens tala om . hel spänn hela tiden o ginst tyckte han var urlöjlig :p men när vi skulle gå förbi en stor grävmaskin som var igång , då var det ginst som blev rädd , o killen bara trampa på o brydde sig inte ett dugg :p haha , sköning !

mockade lite hagar sen blev det hemfärd innan jag o alva gick ner o tog in dom o fodrade :)
braa daag :D

*
gnist ville inte ha pyjamas på sig ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON