uuij vilken dag !

blev stallet tidigt o det var INTE kul .. gnist hade nämligen hafft partty inatt o det tog TRETTIO minuter o mocka :s INTE OKEJJ ! haha , dumma häst. sen att det var svinkallt också , jiihuu ! galileo hade iaf inte skitat ner precis lika mycket (tacka gud för det)
sen det där med spånbalar , måste dom vara så otympliga ! ett riktigt svårt uppdrag o bära dom genom hela stallet . borde göra handtag på dom! haha .

sen åkte jag hem en snabbis innan nästa ryck , jag o tessan skulle ha ridit , men neeh . vi var genomfrusna, trötta o hungriga så skippa det ! haha .

därefter tripp till stan med grannen ;) haha , skeva runt som vanligt . sen var det kväll o bea dog !

kan säga att jag är besviken . inte arg , men besviken. trodde jag betydde mer än så , men ett data spel kom tydligen i första hand . trodde det hade ändrats .. aja . jag är riktigt duktig på att vänta o att sopa problem under mattan . men en vacker dag är det fullt under mattan, då måste jag ta upp allt . den dagen kommer inte bli rolig för någon av oss .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON