full späckad helg!

inte kan man kalla den här helgen för lugn o skön :s haha !
i fredags var jag i stallet på förmiddagen och pysslade med vilddjuren :) sen åkte jag in till stan och umgicks med carro, benny o lille lucaz :) mys pys o jätte trevligt ! :D
på kvällen kom min älskling hem, så mötte honom o så åkte vi hem typ direkt o somna på två sek, jaa bea var trött !!!
lördag förmiddag bar det iväg till göteborg för o vara med joels kompis jarre o hans flickvän :) det var trevligt :) blev pizza, dricka, gitarr, sång och kortspel. :)
imorse åkte vi därifrån  och hamnade i fucking bilkö i jönköping :@ HATA !!!
väl hemma åkte vi o firade bettan i typ 20 min innan det var dags för joel o åka tillbaka till arvidsjaur. BLÄ! men nu är det inte långt kvar som tur är :D

imorgon blir det stallet och sen in till stan o repa :) ska planera mina dagar så dom är fullspäckade dygnet runt så tiden går fort:) vill ha hem min karl föralltid nu ! hiihi.

nu blir sängen , utsläpp 09:00 imorgonbitti ;) ska försöka få med kameran till både stallet och repningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON