fotodags

ska alldeles snart ner till stallet igen :P var nere vid fem i sju imorse, åkte till andra gården o vi fodrade dom där. sen tillbaka, käkade frukost :) MUMS ! sen ner till vårat stall släppte ut ligisterna ;) mockade o gjorde påsarna . sen gården , släppte ut dom tre stona med föl o alla unghästar i hagarna , mockade o gjorde påsar .
Sen tog vi en välförtjänt vila nu och ska snart tilbaka till våra :) då blir det rida o fixa , sen insläpp o tillsist tillbaka till andra gården för insläpp där :)
sen klar för dagen o hem o vila upp mig inför resan imiorgon :)

ska försöka få några bilder på hästarna med. var länge sen ! Den nya stjärnan Postman har jag ju inte lagt ut en endaste bild på . dåligt av mig !

men nu , brygga kaffe o ta med till stallet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON